7 Ekim 2016 Cuma

Set 9 Türk Dili Ve Edebiyatı Defter Kitap

Değişimin ve gelişimin son hızla ilerlediği günümüz dünyasında eğitim ve öğretim de aynı hızla kendini güncellemektedir. Yapılar, kurumlar,yöneticiler özellikle de bireyler kendilerini yenileme

konusunda bu gerçeği göz ardı etmemektedir. Eğitim ve öğretim materyalleri gerek öğretmene gerek öğrenciye en faydalı olacak biçime dönüşmekte ve eğitimi kolaylaştırmaktadır.
Türk Dili ve Edebiyatı olarak birleştirilen yeni programı en hızlı, en uygun ve en doğru şekilde yorumlayarak yeni sistemi öğretmen ve öğrencilerimize sunmaya çalıştık. Dönem bazlı eski müfredat yerine getirilen tür bazlı yeni müfredatı;
• Okuma
• Yazma
• Sözlü iletişim
alanlarını belirleyecek biçiminde ortaya koyduk. Ayrıca hem Okuma hem de Yazma bölümlerinde Dil Bilgisi uygulamaları kazanımlarını ilgili yerlerde işledik. Örgün eğitimde öğretmenin ve öğrencinin faydasına olacağını düşündüğümüz Günbegün Defter Kitap, böyle bir amacı gerçekleştirmek için doğmuştur.
Günbegün Defter Kitaplar, öğretmenlerin bir yıllık eğitim ve öğretim sürecinde sınıfta hangi hafta, hangi gün, hangi derste, hangi konuyu işleyeceği planlanarak hazırlanmıştır.

Seçkin Eğitim Teknikleri 9.Sınıf Türk Dili ve Edebiyatı Günbegün Defter Kitap;
• Öncelikle TTKB’nin öğretim programındaki kazanımlara uygun olarak hazırlanmıştır.


• Süreç, 36 haftaya ayrılmış, haftalar da kendi içinde ders saati ağırlığına göre saatlere ayrılmıştır.
• Öğretmenimizin “günlük planı” yapabilmesini sağlayacak, öğrencinin de öğrenmesini kolaylaştıracak biçime dönüştürülmüştür.
• Klasik konu anlatımı yerine öğrenme alanı ile ilgili özet bilgi verilmiştir.
• Konuların dikkat çeken yönleri, vurgulanmak istenen noktaları bilgi küpü ile verilmiştir.
• Öğrenme alanında, verilen konunun pekiştirildiği model sorular ve çözümler yer almıştır.
• Çoktan seçmeli ve test mantığı yerine öğretmenin ve öğrencinin de katılacağı uygulama alanı konulmuştur.
• 1 ders saatinde işlenen konulardan sonra süre varsa derste, yoksa eve ödev verilecek biçimde gün sonu ödevleri konulmuştur.
• Haftanın değerlendirilmesine yönelik olarak cumartesi ve pazar ödevleri hafta sonu 1, hafta sonu 2 ödevleri olmak üzere her haftanın
sonuna yerleştirilmiştir.


• “Günbegün Defter Kitap”ımızın yeni bir sistemi ortaya koyan anlayışı geliştireceğine olan inancımızla eğitim camiasına hayırlı olmasını temenni ederiz.
9.Sınıf Türk dili ve Edebiyatı Günbegün defter kitap'ımızı incelemek isteyen öğretmenlerimiz
www.isleronline.com adresinden öğretmen üyeliği yaparak ürünümüzü inceleyebilir , Örnek talep edebilirler.Size en Yakın İşler Şubesine Buradan Ulaşabilirsiniz.





Bir Önceki Yazı
Bir Sonraki Yazı

0 yorum: